søndag 24. april 2011

Lek og fantasi



Second Life handler om lek og fantasi...det burde ivertfall gjøre det. Jeg har i flere år jobbet med å bygge opp et community i Second Life og har forsåvidt lykkes med det. Jeg hadde aldri noe større mål enn at det skulle være et norsk samlingssted og det vart et stort Scandinavisk sted. Det har vert en lærerik tid og jeg er så takknemlig for alle de gode vennene jeg har fått gjennom dette arbeidet. For min del er det slutt no etter at to mennesker har klart å knekke alt som heter lyst gjennom sitt svik og ondsinnet baksnakkelser. Jeg går videre, finner nye ting og utfordringer i SL, jeg gjør ting for min skyld denne gangen.
 Snur ryggen til det som var og fortsetter å har det gøy.
 Det nye innen breedable animals i Second Life..kanskje jeg skal hive meg på bølgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar