tirsdag 7. juni 2011

Hvem har skylden?

 Ååå det blir lite blogging for tiden.Når TomTom bestemmer seg for å få matmors oppmerksomhet så gjør han det til gangs. En har jo ikke hjerte til å flytte han når han sover så søtt på tastaturet..nei da får Second Life vente til rovdyret våkner.
 Jeg også fått Meeroo's feberen slik som veldig mange andre i Second Life har. Meeroo's kan brukes til avl og et spill, det handler om å samle mest poeng, vere med i et felleskap, og avle de fineste roos'ene. Sinnsykt tidkrevende så en får se hvor lenge de klarer å holde på interessen.
Ja, og så har vi Rex da, som krøyp til korset og bad shoppingqueen nr. 1 om hjelp. Helgen ble brukt til klæskjøp og editering...Faa....er det så nøye da mann??? Petimeter!! Her snakker vi om gjensidig tolmodighet. Rex må tåle at jeg flyr å henter skatter fra mine Meerooer og jeg må stå å se på han editere klær i timesvis...."gjesp". Nye hus ble det på oss også :)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil ha det antrekket du har på nederste bilde Mia :P

    SvarSlett
  2. Kleda er fra DeLa http://slurl.com/secondlife/DeLa/114/111/24
    =DeLa*= Knit dress with belt "Lindy" Gray
    =DeLa*= Flight Jacket "Brook" Beige

    Mia

    SvarSlett