lørdag 17. desember 2011

Skyrim i Second Life - Takk og lov for mesh!


Gammel vane er vond og vende. For noen dager siden kom Phoenix viewer med mesh,, og du store himmel så deilig å se mesh i stede for runde tuber. En helt ny verden åpner seg for Second Life no. Jada, jeg vet at mesh har vert en stund og jeg har sett det når jeg har brukt Firestorm Viewer. En lærer ikke en gammel hund å sitte så jeg vender stadig tilbake til Phoenix, derfor er gleden stor når den nye versjonen gir meg mulighet til å se mesh og det finnes allerede mye flott i mesh. Ikke er det bare primbesparingende men så mye mer "naturtro". Endelig er det mulig å få SL i en mer gamerlignende grafikk vei.

Jeg har aldri spilt noen dataspill men jeg stoler på når hardbarkede Skyrim spillere sier at dette ligner helt på skyrim når vi besøkte Sooden Ren's heaven of mesh. Ta en tur selv å se hvilke nye muligheter som finnes, bare fantasien og kunnskapen setter stopper.


Og for alle som banner denne vieweren opp og ned i mente, ta heller en titt på datautstyret ditt, innhold, hvordan du installerer og hvordan du avinstallerer. Lykke til på reisen vist du har et miks av forskjellige viewere. Du har bare deg selv å skylde. Selv de beste bakere blir forvirret i et hav av brødoppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar