tirsdag 17. juli 2012

The bitch is back

Søk dekning, dette kan bli stygt!
Viste du at du kan kjøre gjennom 9 simmer i Second Norway, snart blir det 11 simmer. Vi starter på veianlegget mellom Sund og Vik med undersjøisk tunell til Stranda.

Jeg kjøpte min første motorsykkel i SL da jeg starta i 2007, hele 75 norske kroner kostet den og jeg syns det var hårreisende (en opplevelse Ey aldri har hatt) å bruke så mye penger. Motorsykkel var grunnen til at visakortet vart registrert i sl, og har gått varmt siden. Jeg har fornyet min motorsykkelpark no og nyter livet med masse vind i håret. Kjører hensynsløst og som et svin.

Viste du at det fantes en racerbane i himmelen på min favorittsim Miklagard?..Nei men du gjør det no!...tp til racerbanen!


1 kommentar:

  1. Thank you for inviting me to dwell at such a fantastic place :-)
    Love the pics here on your blog

    SvarSlett