onsdag 13. februar 2013

At jeg aldri lærer.....

Jeg har gjentatt til meg selv flere ganger de siste dagene...kommenter aldri en svensk blogg, kommenter aldri en svensk blogg...ivertfall ikke på norsk! Jeg har vert sammen med Arc i 4 år derfor tenker jeg aldri over at svensker ikke forstår norsk, fordi Arc gjør nemlig det. Så når jeg en sjelden gang faller for fristelsen å skrive i en blogg så må jeg skrive et komplisert ordtak som bare en nordmann kan forstå, og Arc sefølgelig, sånt blir det masse misforståelser av. Jeg tar selvkritikk og strammer inn mitt selvpålagte forbud mot å kommentere blogger med unntak av Ziggy's.

2 kommentarer:

  1. Du kan kommentera i mina blogg - jag skjønner norsk. De andra får lära sig. Det är inte ditt fel att de är slöa. :)

    SvarSlett
  2. Det är tur att google translate finns för dom slöa

    SvarSlett